آيا مي دانيد بازديدکنندگان وب‌وبسايت از کجا ميايند و چه‌طور به کاغذ‌هاي شما منش مييابند؟ واحد سنجش Traffic Sources در Analytics به همين منظور تعريف‌شده است  طراحي سايت در مشهد و اطلاعات منابع ورودي را در اختيارتان مي گذارد. منابع ورودي وب‌وبسايت به سه تيم اصلي تقسيم مي‌شوند: ارجاع شده: بازديدکنندگاني که از يک وب‌تارنما ديگر با کليک کردن بر روي يک لينک و پيوند به وب‌سايت شما راه مي يابند. جستجو: بازديدکنندگاني که شروع واژه‌هاي کليدي موردنظرشان را در موتورهاي جستجو وارد مي‌کنند؛ آن‌گاه روي پيوند به نمايش درآمده در شيت نتايج کليک مي‌کنند و وارد وب‌وبسايت شما ميشوند. ترافيک ورودي از موتورهاي جستجو همچنين به دودسته اصلي پرداختي و ارگانيک تقسيم مي‌گردد. در‌حالتي که تبليغات شما مثل Google adwords در موتورهاي جستجو به نمايش درآيد و کاربر روي آن لينک کليک کند، ترافيک ورودي پرداختي به شمار مي‌رود. مستقيم: بازديدکنندگاني که آدرس وب‌سايت شما را مستقيماً در مرورگر تايپ مي‌کنند. ترافيک ورودي اکثر اوقات وب‌وب سايت‌ها ترکيبي از هر سه دسته مذکور مي باشد، البته بعضا وب‌وبسايت‌ها توانا به پرداخت هزينه تبليغات نيستند و نصيب عمده ترافيک ورودي‌شان از سوي موتورهاي جستجو ارگانيک مي باشد. راه‌حل طراحي پي بردن گونه هاي ترافيک ورودي به شما کمک مي‌کند وب‌وب سايت را به‌گونه‌اي طراحي کنيد که بازديدکنندگان را بيشتر درگير کند. تقسيم‌بندي منابع ورودي ترافيک همچنين ممکن مي باشد به شما کمک کند طراحي را به شکلي تغيير و تحول دهيد تا تعداد بازديد را هم ارتقا دهيد. براي جذب بازديد به طرز ارجاعي، محتوا را به‌گونه‌اي ساخت فرمائيد تا ساير وب‌سايت‌ها به شما لينک دهند. اين نوع محتوا ممکن مي‌باشد دربرگيرنده مطالب بلاگ، UI يا عناصر گرافيکي يا حتي اينفوگرافيک‌هايي باشد که ساير وب‌وبسايت‌ها مي‌توانند آنها را در ورقه‌هاي خودشان جاي دهند و لينکش را به شما بازگردانند. براي جذب ترافيک ورودي جستجو بايد از مهم‌ترين نکته‌هاي با صرفه‌سازي موتورهاي جستجو تقليد نماييد. از واژه‌هاي کليدي مناسب فايده ببريد ومتاتگ و همچنين خصوصيت alt را هم فراموش نکنيد. اين نوع طراحي شايد برايتان چندان جذاب نباشد، البته با‌يقين يکي از ارزشمندترين قسمت‌هاي طراحي به شمار مي‌رود. از آدرس URL مناسب استعمال کنيد تا کاربران آن را به‌راحتي به خاطر بسپارند و ترافيک ورودي بدون واسطه وب‌سايتتان هم افزايش يابد. آدرس‌هايي که از چند واژه و کلمه پيوسته تشکيل شده‌اند، خوب در ذهن مخاطب باقي مي‌مانند. همت فرمائيد از نقطه يا underline در انتخاب آدرس وب‌تارنما خود به کار گيري نکنيد. اجازه دهيد يک نکته موثر ديگر هم براي بهبود طراحي به مفاد گذشته اضافه کنيم: قابليت و امکان جستجو را به‌صورت برجسته در وب‌وب سايت خود مهيا آوريد. بازديدکنندگاني که براي چندمين بار به وب‌وبسايت شما وارد مي شوند، با ديدن نوار جستجو درمي‌يابند که مي‌توانند هرچه موردنيازشان است را از همان ورقه خانه و به‌راحتي پيدا کنند. طراحي نوار جستجو در شيت اصلي به ارتقا ترافيک ورودي بدون واسطه و همچنين بهبود واحد سنجش مجال‌زمان حضور کاربران در وب‌وب سايت کمک مي‌کند. 2 – کلمه‌هاي کليدي کلمه و واژه هاي کليدي مسئله اصلي وب‌وب سايت شما چيست؟ پاسخ اين پرسش، واژه و کلمه‌هاي کليدي هستند. ممکن است فهم شما از گزينه مهم وب‌وبسايت با برداشت ساير کاربران از آن، متفاوت باشد. ميزان کلمه‌هاي کليدي و همچنين جستجوي داخل وب‌وبسايت به شما نشان مي‌دهند کاربران با کدام کلمه و واژه‌هاي کليدي به محتوا و وب‌سايتتان دسترسي پيدا مي‌کنند. اين اطلاعات همچنين شما را آگاه مي‌سازد که کاربران در هنگام ورود به وب‌وب سايت شما دقيقاً به دنبال چه موضوعي بوده‌اند. شما و کاربران در ايده‌آل‌ترين شرايط ممکن درباره موضوع محتوا و وب‌سايت رخداد‌حيث داريد. با تحقيق اين معيارها از خودتان بپرسيد آيا اين کلمه‌هاي کليدي با موضوع محتواي شما مطابقت دارد؟ آيا ترافيک ورودي شما با ارزش است و کاربران همان اطلاعات موردنظرشان را پيدا مي‌کنند؟ راه‌حل طراحي اکثر زمان ها طراحان وب‌وبسايت معتقدند که بايد مشتي کلمه کليدي حتي بي‌ربط را در وب‌تارنما بگنجانند. استفاده از کلمه و واژه‌هاي کليدي مرتبط در طراحي از مداقه ويژه‌اي برخوردار است البته هيچ گاه نبايد وب‌سايت را آکنده از اين واژه‌ها نمائيد. از طراحي Responsive بهره ببريد؛ از وب‌وبسايت‌هاي متفاوت با محتواي تکراري غربت‌نماييد. متن را بر طبق گفتار و ذوق وسليقه کاربران تنظيم کنيد، ولي از نادرست‌هاي دستوري و املايي بدور بمانيد. امکان به اشتراک‌گذاري محتواي وب‌وب سايت را فراهم آوريد تا در ساير شبکه‌هاي اجتماعي هم اعتبار حصول کنيد. به ساير منابعي که محتوا يا کليدواژه مشابه شما دارا‌هستند، لينک دهيد. بيش‌ازحد از کلمه‌هاي کليدي به کارگيري نکنيد تا مانند ربات به لحاظ نرسيد. توليدها، اطلاعات و محتواي پرطرفدار را رواج دهيد.

منابع ورودي ترافيک سايت

ورودي ,کليدي ,طراحي ,ترافيک ,جستجو ,سايت ,ترافيک ورودي ,وب‌وب سايت ,کلمه‌هاي کليدي ,موتورهاي جستجو ,منابع ورودي ,منابع ورودي ترافيک
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ
آخرین جستجو ها